Товари
+38 (044) 227-50-52
Наша адреса
м.Київ, проспект Відрадний, 95 будинок 1К, офіс 301
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Чт с 9:00 до 18:00
  • Пт с 9:00 до 17:00
  • Субота-Неділя Вихідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Умови повернення товарів


Повернення і обмін товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» - надалі – ЗУ «Про захист прав споживачів»:

Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», кожен споживач може повернути або обміняти товар (крім товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно діючого законодавства України) протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

  • Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  • Споживач має право замінити придбаний товар, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Під заміною товару мається на увазі повернення клієнтом товару та продаж йому такого ж самого або аналогічного за своїми технічними характеристиками та ціною товару.

Товар також можна поміняти, у разі його виходу з ладу не з вини клієнта.

Рішення про заміну пристрою приймає продавець. продавець звільняється від обов’язку здійснити заміну товару за наявності механічних пошкоджень, слідів вологи в обладнанні, експлуатації товару з порушенням правил експлуатації або наявності ознак спроб самостійного ремонту та/або ремонту товару третіми особами, згоду на здійснення ремонту якими продавець не надавав.
Заміна товару не розповсюджується на витратні матеріали.


 Відповідно до ч. 1 ст. 8  ЗУ «Про захист прав споживачів»  у разі придбання ним товару неналежної якості:

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача розглядаються в порядку, передбаченому ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.